Lancering van Bolletje Krokante Ontbijtgranen

CHALLENGE
Bolletje lanceerde overheerlijke Krokante Ontbijtgranen. Een ontbijtgranenvariant met ruim 65% minder suiker dan andere cereals. What's not to like? Hoog tijd om onze liefde voor all day breakfast te delen met Bolletje's favoriete influencers!

APPROACH
Om 'gezondheid' als waarde te binden aan de ontbijtgranen van Bolletje werkten we samen met vijf content creators met een passie voor eten en een gezonde lifestyle. Zij deelden oneindig veel variatiemogelijkheden met #mijnontbijt, die tot op de dag van vandaag een online bron van inspiratie oplevert. Maar, proeven is geloven, vinden we - en dat is online niet mogelijk. Daarom nodigden onze influencers een selectie van hun volgers uit voor het #mijnontbijt event op een zonnige lente ochtend. Om nóg meer vrouwen uit de doelgroep te overtuigen van het succes van de ontbijtgranen deelden de influencers een groot aantal Bolletje Ontbijtpakketten uit onder de volgers die niet bij het event waren.  

EFFECT
Verlegen om ontbijtinspiratie?! Check #mijnontbijt en word geïnspireerd door tientallen ontbijtrecepten, met Bolletje Krokante Ontbijtgranen in de hoofdrol. De influencer content was zo inspirerend, dat we deze hebben doorvertaald naar de winkelvloer. En door #mijnontbijt te laden raakte menig consument geïnspireerd en creëerden we een sneeuwbaleffect. Mission accomplished!  



Influencers:                     5
Bereik:                            904.569

Engagement rate:          2,65% (1-3% benchmark)




Bolletje Logo Transparant

15 Food More Photography
03 Food More Photography
Groep