Bolletje Lichte Crackers

één cracker, veel varianten

CHALLENGE
Bolletje blijft innoveren en introduceerde haar Lichte Crackers: krokant en dun gebakken crackers. Voor iedereen die niet te zwaar wil ontbijten, maar wel voldoende voedingstoffen binnen wil krijgen. Bolletje Lichte Crackers zijn ook perfect als tussendoortje! Een product dat op zo veel verschillende manier en momenten gegeten kan worden... Dat vraagt om een sterke lanceringsstrategie!

APPROACH
We startten een awareness campagne die vier verschillende type ontbijters uitlichtte. Ieder type linkte aan een andere influencer. Van een fitgirl die niet te zwaar wil ontbijten voor het sporten tot een foodie die gek is op lange, lome zondagochtenden. Nina en Elise van Chickslovefood schitterden in onze tv commercial van deze multi-channel influencer campagne die volledig was geïntegreerd in de mediastrategie van Bolletje.

EFFECT
De inzet van influencers en TV, gecombineerd met online video en een sterke social campagne werkte versterkend. De influencer content speelde in op inspiratie, realiseerde en bovengemiddeld bereik en converteerde ruim boven benchmark op social media.


Inzet:                         Influencers, TV, Social & Online video
Bereik content:        1.293.314




Bolletje Logo Transparant

Hummus Zelf Maken 738X492