Lekker in shape

Lekker in shape

CHALLENGE:
Een drukke baan, liefdevol gezin, een grote vriendinnengroep en óók nog eens actief sporten. Dit alles vraagtom lekkere én makkelijke snacks tussendoor. Modifast introduceerde daarom de nieuwe productrange ‘Protein Shape’ en vroeg ons hen te helpen met awareness en de resultaten van het gebruik van Proteïn Shape te delen.  

APPROACH:
Om de doelgroep te overtuigen van het effect van Protein Shape, legden vier micro-influencers ruim twee weken lang hun actieve lifestyle met Modifast vast. Daarnaast zorgden de Digital Marketeers en Social Strategen van Mediaxplain* voor een effectieve digital campaign én zetten we PR in om earned social visibility te realiseren. 

EFFECT:
De samenwerking met influencers zorgde voor prachtige, pure verhalen over vrouwen die nét wat kilootjes kwijt wilden of juist goed op gewicht wilden blijven. Terwijl de PR activiteiten ervoor zorgden dat de doelgroep gedurende de campagneperiode Modifast ook nog eens subtiel op de Instagram Stories van hun favoriete influencers terug zag komen. En die kilootjes? Die vlogen ervan af!


Micro-influencers:                                  4
Bereik Campagne:                                 841.943
Organisch bereik PR:                            372.891

Modifast Logo

Productmailing