Opgroeien is een spelletje

Momfluencers & Clementoni

CHALLENGE:
Kan leren leuk zijn? Wel met het speelgoedmerk Clementoni! Aan ons de taak om ook Sint en de Kerstman te overtuigen van het succes van educatief speelgoed voor peuters. 

APPROACH:
Wij geloven in mond-tot-mond geschater, en vroegen acht momfluencers en hun kleintjes het speelgoed van Clementoni te testen. Interactie vond niet alleen plaats tussen kind en speelgoed, ook de achterban van de momfluencers werd betrokken en maakte kans op te gek Clementoni speelgoed!

EFFECT:
De kracht van momfluencers en hun advies bleek wederom immens: KPI's op basis van awareness werden verdubbeld en de creatieve reviews zorgden voor sky-high engagement rates. Niet gek, want zeg nu zelf: wie kan de pretoogjes van een dreumes met zijn nieuwe speelgoed nou niet weerstaan?

 

Momfluencers:              8
Bereik:                          150.000+
Engagement rate:         5,87% (1-3% benchmark)        
   

Logo Clementoni Bordo Bianco 2013

Alboe 3
Alboe Toestemming Vragen